Panoramska pot

Trg v Malečniku (II)

walking_icon
cycling_icon
Pot zraven številnih turističnih znamenitosti ponudi najlepše razglede našega kraja.

Pot se začne na trgu pred župnijsko cerkvijo, kjer si lahko (v primeru najave) ogledate cerkev, katakombe, Glaserjev salon, najstarejšo prešo in vinsko klet.

Nato nadaljujete v smeri M6 proti Hrenci, po dolini H1-H2, kjer si lahko ogledate domačijo velečebelarja in izumitelja Kirar Franca. Na vrhu doline zavijete desno po H5, od koder vas pot vodi med vinogradi H6 do Celestrine, vse do radijskega oddajnika C4 na najvišji točki kraja Vavtošek (razgledna točka).

Od oddajnika se spustite med vinogradi v smeri regionalne ceste C2. Če ste ljubitelji čilija ali bi želeli le poskusiti nekaj novega, je nujen obisk kmetije Čili napoj (degustacija).

Nato se usmerite proti rancarski kapeli (sv. Miklavž) in zavijete na cesto proti Metavi T9, kjer se nahaja kmetija Bajc (ponujajo hrano in pijačo).

Za kmetijo Bajc je po 300 metrih križišče, kjer zavijete desno po T1. Ko se spustite v dolino do obrežja Drave, zavijete desno po C5 (ob poti topol velikan). Malo naprej je gasilski dom z muzejem (možen ogled). Nato nadaljujete po M3 ter po 200 metrih zavijete desno po M5, ki vas pripelje do izhodiščne točke na trgu pri župnijski cerkvi.